שיתוף פעולה בינתחומי

שיתוף פעולה בין תקשורת למנהל עסקים העוסק בפיתוח ושווק של פורמטים טלוויזיוניים ודיגיטאליים במסגרת חממת התוכן

יצירה ופיתוח של תכנים למדיה הם היום פעילות סטארט אפ מקובלת. פורמטים ישראלים מופצים ברחבי העולם. חברות המבוססות על תוכן ויזואלי קמות מדי יום. לצד פיתוח התוכן יש צורך בלימוד של הצד השיווקי והעסקי של הפעילות, לרבות ניתוח השווקים, מחקרי צרכנים, זיהוי קהלי היעד, פיתוח אסטרטגיות שיווקיות וזאת על מנת להפיץ ולהחדיר את מוצרי התוכן לשוק הישראלי והבינלאומי.

הסמינר המשותף כולל פן מחקרי ופן מעשי . הוא יוצר לראשונה אינטגרציה בין סטודנטים לתקשורת ומנהל עסקים שעובדים על הפקת מוצרים עבור חברות ו/או עמותות או בניית רעיונות מעשיים שיובילו להקמת חברות סטרטאפ חדשניות. כל זאת תוך פיתוח תכנים מקוריים כגון: סדרות לרשת , דוקו אקטיביזם חוצה פלטפורמות שעוסק בתיעוד ושינוי המציאות, ותוכן בידורי , בליווי מרצים ומנטורים בכירים מתעשיית התקשורת, השיווק והעולם העסקי.

העבודה היצירתית כוללת הכנת מודלים שיווקיים שבהם מתרכזים בניתוח של כלל השוק (מאפיינים, מגמות, תחרות, צרכנים), מחקר צרכנים (סקרים, קבוצות מיקוד) ובניית אסטרטגיה שיווקית מלאה בהתאם, הכוללת יעדים, קהלי יעד, מיצוב, ותמהיל שיווקי.

מנטורים

ד”ר טליה רימון

מנטורית

Head of marketing internship at Arison School of Business

ד”ר ירון טימור

מנטור

Deputy Dean of Undergraduate Programs at Arison School of Business